اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista Maestro EC9665.M

(دیدگاه کاربر 1)

قابلیت‌تولید:اسپرسو،ترک،ماکیاتو،آمریکانو،لاته،کاپوچینو
نازل بخار:دارد
وزن :16 کیلوگرم
فشار بخار :19 بار
جنس بدنه : استیل
ابعاد:360x350x450 میلی‌متر
امکان خرید : حضوری ، تلفنی ، آنلاین

توجه!

در نظر داشته باشید در صورت استفاده نکردن از رسوب زدا یا استفاده از رسوب زدای متفرقه مجموعه دلونگی هیچ مسئولیتی بابت خسارت وارد شده به دستگاه شما را نمی پذیرد.
لطفا در انتخاب رسوب گیر مناسب دقت بفرمایید.
مشاهده رسوب زدای دلونگی

قیمت محصول:​

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

دارای 12 ماه گارانتی دلونگی سرویس می باشد.

پک کامل دستگاه شامل:

لیوان کاپوچینو

لیوان لاته

کافی

دو عدد فنجان اسپرسو

قهوه 50 50

قهوه 30 70

قهوه 20 80

نوشیدنی های قابل تهیه با این دستگاه

قهوه ساز دلونگی EC 9665

بدون شک شما هم با نام و آوازه برند دلونگی در بازار لوازم خانگی مواجه شده‌اید. این برند به واسطه محصولات پیشرفته و کاربردی که تولید می‌کند، همواره محبوب است. یکی از خوشنام‌ترین محصولاتی که این برند دارد، اسپرسو ساز دلونگی مدل EC9665.M است. این غول دلونگی بیشتر مخصوص افرادی است که عشق سرو قهوه و کاپوچینو و نوشیدنی‌های گرم دارند. چنانچه قصد خرید یکی از لوکس‌ترین اسپرسو ساز دلونگی را دارید، با ما در ادامه همراه باشید.

مشخصات اسپرسو ساز دلونگی EC9665.M

برای شناخت هر محصولی باید به مشخصات و ویژگی‌های آن توجه کرد. اسپرسو ساز دلونگی مدل EC9665.M نیز دارای ویژگی‌ها و مشخصات فنی و ظاهری متعددی است. مشخصات کلی این محصول در ادامه ذکر شده‌اند:

  • این دستگاه اسپرسو ساز دارای یک مخزن با حجم آب ۲/۵ لیتری است و با توان مصرفی ۱۴۵۰ وات عمل می‌کند.
  • کنترل بخاری که روی این دستگاه قرار گرفته است، قدرت بالایی دارد و می‌تواند میزان بخار را نیز تنظیم کند.
  • این محصول دارای سینی‌های چکه‌ گیر است.
  • برخورداری از سیستم خاموشی خودکار، سیستم شستشوی خودکار و تنظیم میزان غلظت نوشیدنی از دیگر قابلیت‌های آن است.
  • این محصول بدنه‌ای استیل دارد که در آن د‌و عدد بسکت قهوه سینگل و دبل قرار گرفته‌‌اند.
  • این محصول دارای فیلتر است و از مخزن آسیاب کننده ۴۰۰ گرمی و مخزن شیر ۶۰۰ میلی لیتری برخوردار است.
  • برخورداری از کنترل پنل ساده و کاربردی و برخورداری از آسیاب ۸ حالته از دیگر ویژگی‌ها مشخصات این دستگاه هستند.

ویژگی‌های اسپرسو ساز دلونگی مدل EC 9665

اسپرسو ساز دلونگی EC9665.M یکی از محصولاتی است که اخیرا توسط این شرکت تولید شده و روانه بازار شده است. این محصول کاربردی و فوق العاده با قدرت بالای خود می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین طعم از نوشیدنی را در اختیار شما قرار دهد. شما به کمک این دستگاه می‌توانید دمای نوشیدنی خود را در پنج درجه از کم تا زیاد تنظیم کنید و حتی غلظت نوشیدنی را نیز به سلیقه خودتان تنظیم ‌نمایید. این دستگاه مجهز به فیلتر آب است و باعث می‌شود که ناخالصی‌های آب درون مخزن از بین بروند. برخی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت روز افزونه اسپرسو ساز دلونگی مدل EC9665.M شده است، عبارتند از:

  • طراحی منحصر به فرد

این محصول نیز مانند خیلی دیگر از محصولات پیشرفته و نوین شرکت دلونگی دارای طراحی ویژه و عالی است. به گونه‌ای که می‌تواند با دکوراسیون هر آشپزخانه‌ای به خوبی ست شود. همین ظاهر زیبا سبب شده است که افراد نسبت به خرید این اسپرسو ساز علاقه نشان دهند. بدنه این محصول به رنگ سیلچر و با جنس استیل تعبیه شده است. هارمونی جذاب رنگ‌ها در این محصول باعث شده است که زیبایی در کنار کارایی آن را بهبود بدهد. بر روی کنترل پنل این اسپرسو ساز چندین دکمه قرار گرفته‌اند.

به کمک این دکمه‌ها می‌توانید دستگاه‌ را تنظیم کنید‌ در قسمت پایین‌تر کنترل پنل، دو نازل قهوه قرار دارد که امکان تهیه همزمان دو قهوه را فراهم کرده‌است. نازل بخار هم در قسمت راست این محصول قرار گرفته است.‌ با این نازل می‌توانید شیر را گرم کنید. یک پیچر مخصوص نیز بر روی بدنه این دستگاه دیده می‌شود که با آن می‌توانید شیر را گرم کنید. یعنی به عنوان مخزن شیر از آن استفاده نمایید.

مشخصه ظاهری دیگری که اسپرسو ساز دلونگی مدل EC9665.M دارد، وجود مخزن آبی با گنجایش ۲/۵ لیتر در قسمت پشتی آن است. این مخزن از فیلترهای تصفیه آب برخوردار شده تا تمامی ناخالصی آب را از بین ببرد. از این رو، به کمک این اسپرسو ساز می‌توانید یک نوشیدنی فوق العاده را سرو کنید.

  • آسیاب دستگاه

اسپرسو ساز دلونگی EC9665.M دارای یک آسیاب است تا قهوه را خرد نماید و شما بتوانید یک قهوه منحصر به فرد را نوش جان کنید. این آسیاب ۴۰۰ گرم حجم دارد و می‌تواند به ۸ حالت مختلف دانه‌های قهوه را آسیاب کند. به دلیل این که در ساختار آسیاب اسپرسو ساز دلونگی EC9665.M سرامیک وجود دارد، قهوه به خوبی خرد شده و دم می‌شود.

کاربرد اسپرسو ساز دلونگی EC9665.M

اگرچه اسپرسو سازهای معمولی تنها در خانه‌ها کاربرد دارند؛ اما ویژگی‌هایی که اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista Maestro EC9665.M دارد، سبب متمایز شدن این محصول از سایر محصولات شده است. برای کافه‌ها، رستوران‌ها، منازل و ‌ مغازه‌های تجاری می‌توان از این اسپرسو ساز استفاده کرد. در کنار این دستگاه لوازم جانبی همچون دستمال و فرچه تمیز کاری، پک رسوب زدایی و مخزن شیر ارائه می‌شوند. این محصولات سبب شده‌اند تا نگهداری و تمیز کاری این اسپرسو ساز آسان‌تر باشد و قابلیت کاربری آن بهبود پیدا کند.

قیمت و خرید اسپرسو ساز دلونگی EC9665

حال که با ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه آشنایی پیدا کردید، به احتمال زیاد به خرید آن فکر کنید. یکی از مهم‌ترین نکاتی که حین خرید این محصول باید مورد توجه قرار بگیرد، قیمت است. قیمت اسپرسو ساز دلونگی مدل EC9665   می‌تواند از ویژگی‌های مختلفی که دارد، متاثر بشود. از آنجایی که این دستگاه ظرفیت بالایی دارد و می‌تواند در کافه‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، قیمت آن نیز کمی بالا است. با این حال، خیلی از افراد صرف نظر از قیمتی که دارد، با توجه به کیفیت این محصول آن را خریداری می‌کنند.

نکته مهمی که به هنگام خرید باید مد نظر داشته باشید، این است که از کدام فروشگاه محصولات برند دلونگی را خریداری کنید. چرا که شرکت اصلی این برند در خارج از کشور است و محصولات فیک این برند نیز در بازار کم نیستند. با انتخاب مرکزی معتبر و دریافت ضمانت اصل کالا اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک Dinamica Plus ECAM 370.95 .T اصل را خریداری خواهید کرد و از آن استفاده خواهید نمود.
این محصول خارق العاده و کاربردی یکی از محصولات بی نظیر برند دلونگی است که اخیرا هم وارد بازار شده است. این دستگاه می‌تواند انواع نوشیدنی گرم را تهیه کند. از قابلیت‌های زیادی برخوردار شده است. به همین دلیل برای کافه، رستوران و منزل انتخابی عالی است. قیمت آن به نسبت کیفیتی که دارد مناسب در نظر گرفته شده است. شما با انتخاب فروشگاهی معتبر می‌توانید این محصول را به صورت اصل خریداری کنید.

برای خرید قهوه ساز دلونگی مدل EC 9665 می توانید با مراجعه حضوری در دفتر نمایندگی دلونگی و یا با برقراری تماس با مجموعه ما این محصول را خریداری کنید، همچنین می توانید این اسپرسوساز دلونگی مدل EC 9665.M را از وبسایت ما به صورت آنلاین خریداری کنید. ارسال در شهر تهران رایگان بوده و این اسپرسوساز ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

ابعاد (میلی متر)

419x368x465

وزن (کیلوگرم)

16

فشار پمپ

19 بار

ظرفیت مخزت قهوه (دانه)

230 گرم

تعداد مخزن آسیاب قهوه

یک مخزن

فناوری آسیاب

فناوری tubeless

ظرفیت مخزن آب

2.5 لیتر

قابلیت استفاده از پودر قهوه

دارد

رنگ دستگاه

استیل

حداکثر ارتفاع فنجان

14 سانتی متر

توان (وات)

1450

ولتاژ / فرکانس

220-240 V

نوشیدنی های سرد

ندارد

نوشیدنی های گرم

آمریکانو, اسپرسو, دوپیو, دوپیو پلاس, شیر گرم, فوم شیر گرم, کاپوچینو, کاپوچینو پلاس, کاپوچینو میکس, لاته, لاته ماکیاتو, لاته ماکیاتو پلاس, لانگو, هات چاکلت

تنظیم میزان غلظت قهوه

دارد

شخصی سازی پیشرفته

دارد

مخزن شیر گرم

ندارد

صفحه کنترل

نمایشگر و دکمه

تعداد پروفایل ها

یک پروفایل

اپلیکیشن

ندارد

نگهدارنده فنجان و سینی چکه

دارد

قابلیت تولید فوم شیر

دارد

دو نوشیدنی همزمان

ندارد

امکان استفاده از فیلتر آب

دارد

قابلیت تنظیم سختی آب

دارد

لوازم جانبی

بسکت تک کاپ, پیمانه قهوه, دستمال تمیز کننده دستگاه, دسته پرتافیلتر, رسوب زدای 100 میل, فرچه تمیز کننده لوله ها, مخزن شیر

5
1 دیدگاه
1
0
0
0
0

1 دیدگاه برای اسپرسوساز دلونگی مدل La Specialista Maestro EC9665.M

حذف فیلترها
  1. مجید

    فوق العادهست

    0
    0
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط