اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM550.65.SB

  • اسپرسوساز دلونگی اتوماتیک قابلیت تولید
    کاپوچینو، لاته ماکیاتو، کاپوچینو پلاس، شیر داغ، کافه لاته، فلت وایت، اسپرسو ماکیاتو
  •  توان: ۱۴۵۰ وات
  •  فشار بخار: ۱۹ بار
  • قابلیت اتصال به بلوتوث
  • پروفایل: 3 کاربر
  • امکان خرید: حضوری، تلفنی، آنلاین 

 

توجه!

در نظر داشته باشید در صورت استفاده نکردن از رسوب زدا یا استفاده از رسوب زدای متفرقه مجموعه دلونگی هیچ مسئولیتی بابت خسارت وارد شده به دستگاه شما را نمی پذیرد.
لطفا در انتخاب رسوب گیر مناسب دقت بفرمایید.
مشاهده رسوب زدای دلونگی

قیمت محصول:​

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

دارای 12 ماه گارانتی دلونگی سرویس می باشد.

پک کامل دستگاه شامل:

لیوان کاپوچینو

لیوان لاته

کافی

دو عدد فنجان اسپرسو

قهوه 50 50

قهوه 30 70

قهوه 20 80

نوشیدنی های قابل تهیه با این دستگاه

اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM550.65.SB

اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک مناسب برای تهیه انواع قهوه.

قهوه‌ های دمی یا فرانسه، قهوه ترک و اسپرسو؛ سه روش تهیه نوشیدنی قهوه می باشد. اسپرسو نیز نوعی روش تهیه نوشیدنی قهوه است. قهوه ای که با این روش تولید می شود مایع غلیظ و سیاه‌ رنگ  با لایه ای فوم است که این فوم از ویژگی های بارز اسپرسو است.

اسپرسو در واقع نوعی قهوه است که با روش عصاره گیری تهیه می شود. در این روش آب داغ با فشار زیاد از بین ذرات آسیاب شده  قهوه عبور می کند و عصاره قهوه از آن خارج می شود.

هم اکنون برای تهیه اسپرسو می توان از دستگاه‌ های اسپرسوساز که به‌ مرور زمان پیشرفت‌ های بسیاری داشته اند، کمک بگیرید و شما می‌ توانید به‌ راحتی با خرید یک دستگاه اسپرسو ساز در منزل، همیشه اسپرسوی تازه و داغ در دسترس خود داشته باشید.

برای تهیه این نوشیدنی فوق العاده لذت بخش و خوش طعم اسپرسوساز دلونگی ECAM550.65.SB  از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب‌ها در لیست اسپرسوسازها می باشد. که اگر شما نیز قهوه اسپرسو با کیفیت می خواهید این دستگاه پیشنهاد خوبی برای شما می باشد.

اسپرسوساز ECAM550.65.SB  یکی دیگر از قهوه‌سازهای اتوماتیک برند دلونگی است. اسپرسو ساز اتوماتیک دلونگی از دستگاه‌ های قهوه ساز عالی موجود در بازار می باشد و عملکرد بالا این اسپرسوساز را در دسته بهترین‌ های اسپرسوساز موجود در بازار قرار می دهد.

با این دستگاه می توانید دستور العمل های جدید ایجاد کنید، طعم ها و کیفیت قهوه خود را سفارشی نمایید.

ویژگی های قابل توجه اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک

صفحه‌ی نمایشگر این دستگاه لمسی 3.5 اینچ است و می تواند به گوشی‌ های همراه و بلوتوث سیستم عامل‌ های اندروید و ios متصل شود.
سیستم شست‌ و شوی خودکار از دیگر ویژگی های قابل توجه اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک است. برای تهیه‌ ی قهوه با این دستگاه، می‌ توانید از پودر قهوه استفاده کنید و یا به کمک گزینه آسیاب قهوه، خودتان می‌توانید قهوه را آسیاب کنید، آسیاب‌ کن این دستگاه قابلیت تنظیم در درجه‌ های مختلف را دارد.

اسپرسو ساز اتوماتیک دلونگی انواع نوشیدنی با کیفیت و خوش طعم را در انواع مختلف برای شما آماده می کتد و برای سلیقه های مختلف گزینه مناسبی می باشد. با استفاده از اسپرسوساز ECAM550.65.SB می‌ توانید انواع نوشیدنی‌ های گرم از جمله: اسپرسو، لاته، ماکیاتو، آمریکانو، هات‌چاکلت، ترک و نوشیدنی‌ های سرد مثل آیس‌ کافه‌ ها آماده کنید.
مخزن شیر جدا شدنی این دستگاه این امکان را برای شما فراهم می کند تا انواع قهوه را با شیر آماده کنید و به کمک سیستم گرم‌ نگه‌ دارنده‌، فنجان قهوه‌ی خود را گرم نگه دارید.

به دلیل اینکه قهوه از نوشیدنی‌ های محبوب می باشد و تقریبا بسیاری افراد عادت به نوشیدن آن دارند تنوع دستگاه‌ های قهوه‌ ساز در بازار بسیار زیاد است.

بهترین طعم‌ ها برای طرفداران قهوه را می توان با  اسپرسوسازهای اتوماتیک دلونگی تجربه کرد. این دستگاه می تواند طعم های مختلف قهوه را برای شما دوستداران قهوه فراهم کند و برای تمام سلیقه ها می تواند قهوه مناسب را تولید کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه می توانید روی سایت مبدا برند دلونگی ایتالیا دلونگی ایتالیا کلیک کنید.

 

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپرسو ساز دلونگی اتوماتیک مدل ECAM550.65.SB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط