آموزشی

دلونگی ساخت کجاست؟

محصولات دلونگی ساخت کجاست؟ دلونگی محصول چین یا ایتالیا؟ بسیاری سؤال­ات این چنینی که فکر هر خریداری را به خودش درگیر می­‌کند. برند دلونگی یکی از معدود کمپانی‌های لوازم خانگی است که بیش از یک صد سال قدمت دارد. این کمپانی در اوایل تاسیس خود به تولید گرم کننده‌ها و هوا ساز‌های قابل حمل مشغول بود اما رفته‌رفته به تولید لوازم خانگی رو آورد. دغدغده اصلی بسیاری از خریداران این محصول محل تولید آن است. اما واقعاً دلونگی ساخت کجاست؟ بهتر است قبل از اینکه به جواب این سؤال بپردازیم با تاریخچه و محصولات برند دلونگی آشنا بشویم.

کمی در مورد کمپانی دلونگی

به جرأت می‌توان گفت کمپانی دلونگی یکی از قدیمی‌ترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی است؛ این شرکت با بیش از ۱۲۰ سال تجربه در حوزه تولید لوازم خانگی یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در این حوزه می‌باشد. این شرکت در سال ۱۹۰۳ میلادی در ایتالیا توسط جوزپه دلونگی در شهر ترویزو ایتالیا تاسیس شد. شرکت دلونگی در سال ۲۰۰۱ توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان را به دست بیاورد. به دست آوردن این امتیاز باعث شد تا کارخانه های شرکت کنوود در آسیا و مخصوصاً چین تحت کنترل دلونگی در بیاید. محصولات دلونگی به دست کارگران چینی و با طراحی مهندسان ایتالیایی تولید و روانه بازار شد؛ در حال حاضر محصولات این شرکت در بیش از ۱۳ کشور تولید می‌شود. محصولات دلونگی در حال حاضر در بیش از ۷۵ کشور دنیا به فروش می‌رسد. اصلی‌ترین محصولات این شرکت اسپرسو ساز، سرخ کن، اتو بخار و…. می‌باشند.

محصولات دلونگی

شرکت دلونگی طیف وسیعی از لوازم خانگی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. از جمله محصولات شرکت دلونگی می‌توان به  سرخ کن، اسپرسو ساز، اتو بخار، جارو برقی، ماکروفر، چای ساز و غذا ساز اشاره کرد. در ادامه محبوب‌ترین محصولات برند دلونگی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

اسپرسو ساز و قهوه ساز دلونگی:

محبوب‌ترین محصول برند دلونگی در ایران که از کیفیت بالا و عملکرد بسیار خوبی برخوردار است اسپرسو ساز‌های این شرکت است.
همانطور که پیش‌تر اشاره شد محبوب‌ترین محصول دلونگی در ایران اسپرسو ساز آن است؛ البته این محبوبیت مختص ایران نیست و در تمام نقاط دنیا اسپرسو ساز شرکت دلونگی محبوب است. اما محصولات دلونگی ساخت کجا است و در کجا و به چه شکل طراحی می‌شوند که در دنیا محبوب می‌شوند.

سرخ کن:

یکی از محبوب‌ترین محصولات دلونگی سرخ کن‌های آن است که در تمام نقاط دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین تولید شرکت دلونگی در زمینه تولید سرخ کن است.

محصولات دلونگی ساخت کجاست؟

محصولات این شرکت در کشور‌های مختلفی تولید می‌شود اما همه محصولات تولید شده با استاندارد ایتالیایی این شرکت روانه بازار می‌شود. دلونگی در سراسر دنیا  ۴ کارخانه تولیدی دارد که در کشور‌های ایتالیا، چین، مجارستان، رومانی و  اوکراین مستقر هستند. محصولات این برند که در ایران به فروش می‌رسند معمولاً تولید کشور‌های ایتالیا و چین هستند. این تنوع در محل تولید بخاطر سیاست‌های شرکت دلونگی است که معتقدند محصولات شرکت باید با قیمت مناسب و با کیفیت بالا در سراسر جهان عرضه شود. در جواب سؤال دلونگی ساخت کجاست می‌توان گفت محصولات این شرکت با طراحی ایتالیایی در کشور‌های ایتالیا، چین، مجارستان، رومانی و اوکراین تولید و روانه بازار می‌شود.

علت محبوبیت محصولات دلونگی در دنیا چیست؟

مردم در تمام دنیا به دنبال نمایندگی دلونگی هستند تا بتوانند محصولات اصل این شرکت را تهیه کنند. اما چرا مردم انقدر به محصولات دلونگی علاقمند هستند؛ یکی از اصل‌ترین دلایل محبوبیت محصولات این کمپانی سابقه بی‌نظیر آن است. سابقه درخشان این شرکت باعث شده است که علاوه بر حفظ مشتریان سابق خود بتواند مشتریان جدید را از نقاط مختلف جهان جذب کند. خوش نامی این  شرکت به تنهایی نیز باعث جذب مشتری می‌شود. البته کیفیت ساخت بالا و مواد اولیه بی‌نظیر مورد استفاده در محصولات باعث شده است عمر محصولات بیشتر شود و رضایت مشتریان را افزایش دهد. گارانتی فعال 12 ماهه دلونگی سرویس باعث می‌شود محصولات این شرکت در بین مردم محوبیت بالایی برخوردار باشند. به نظر شما مشتریان ایرانی برند دلونگی چگونه باید از گارانتی این شرکت استفاده کنند؟

استفاده از گارانتی دلونگی در ایران

یکی از دشوار‌ترین کارها در ایران تهیه محصول اصلی است. محصولات با کیفیت خواهان بسیاری دارند و همین موضوع باعث می‌شود که افراد متقلب اقدام به ساخت محصولات تقلبی با همان نام کنند. اما در مورد محصولات دلونگی این موضوع کمی متفاوت است. کمپانی دلونگی با داشتن نمایندگی فعال در ایران کار را برای افراد سودجو سخت کرده است. شما با تهیه محصولات دلونگی از نمایندگی فعال این شرکت در ایران می‌توانید علاوه بر اطمینان از اصل بودن کالا از گارانتی این شرکت نیز استفاده کنید. گارانتی محصولات دلونگی 12 ماهه است که در صورت وجود عیب در کالا می‌توانید از آن استفاده کنید. بعضی از مواردی که شامل گارانتی شرکت نمی‌شوند عبارت اند از:

  • خسارات ناشی از نوسانات برق
  • خسارات ناشی از ضربه یا شکستگی
  • خسارات ناشی از استفاده از قطعات غیر اصلی
  • خسارات ناشی از استفاده غیر استاندارد از دستگاه

لازم به ذکر است که بعضی از فروشگاه‌های لوازم خانگی نیز محصولات این کمپانی را عرضه می‌کنند اما تضمینی برای اصل بودن آن‌ها وجود ندارد. در بعضی مواقع محصولاتی که نام یا شکل متشابه با محصولات دلونگی دارند به خریدار‌ها فروخته می‌شود که محصولات دلمونتی یکی از آنهاست. بسیاری از افراد به دلیل تشابه اسمی این دو شرکت گمان می‌کننده که هر دو یکی هستند؛ اما باید بگوییم با اینکه هر دو شرکت ایتالیایی هستند و محصولات متشابه دارند اما دو شرکت متفاوت هستند. دقت کنید که در ایران بعضی از افراد سودجو با استفاده از نا آگاهی خریدار‌ها محصولات دلمونتی را با نام دلونگی عرضه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *