دسته‌بندی نشده

معرفی بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان

معرفی بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان

بسیاری از دستگاه های قهوه ساز عالی در بازار وجود دارد، اما “بهترین” به ترجیحات و بودجه شخصی شما بستگی دارد. به همین دلیل ما در ادامه این مقاله چند گزینه محبوب جهانی را بررسی می کنیم و ویژگی های مختلف را برای انتخاب بهترین دستگاه قهوه ساز معرفی می کنیم.

بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان

Breville Barista Express: این یک دستگاه اسپرسوساز نیمه اتوماتیک است که به شما امکان می دهد دانه های خود را آسیاب کنید و با استفاده از کف ساز داخلی خود نوشیدنی های سفارشی بسازید.

Jura E8: این دستگاه اسپرسوساز تمام اتوماتیک بوده که می تواند نوشیدنی های متنوعی را تنها با لمس یک دکمه ایجاد کند. همچنین دارای کفگیر داخلی و مخزن آب بزرگ نیز هست.

Technivorm Moccamaster: این یک قهوه ساز قطره ای سطح بالا است که قهوه را در محدوده دمایی مطلوب برای یک فنجان قهوه کامل دم می کند و از مواد بادوام ساخته شده و طراحی شیکی دارد.

Keurig K-Elite: این برند، یک قهوه ساز محبوب تک وعده ای به حساب می آید که از غلاف ها برای تهیه سریع و آسان قهوه استفاده می کند. دارای یک مخزن آب بزرگ و پنج اندازه مختلف فنجان برای انتخاب کردن است.

Chemex: Chemex یک قهوه ساز دستی بوده که از یک فیلتر کاغذی مخصوص برای ایجاد یک فنجان قهوه تمیز و خوش طعم استفاده می کند. استفاده از این دستگاه ساده است و می تواند تا 10 فنجان را به صورت همزمان دم کند.

این‌ها تنها چند نمونه از بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان هستند. بسته به نیاز شما، بسیاری از گزینه های عالی دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان

ویژگی های بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان

به طور کلی، یک قهوه ساز خوب باید قهوه با کیفیت بالا را با کمترین تلاش تولید کند، به گونه ای ساخته شود که دوام داشته باشد و گزینه های قابل تنظیم مطابق با ترجیحات شما ارائه دهد. چندین ویژگی در خصوص بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان وجود دارد که در ادامه به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

ویژگی های قهوه ساز خوب

کیفیت دم کردن: مهمترین ویژگی یک قهوه ساز خوب، توانایی آن در دم کردن قهوه با کیفیت بالا بوده، این شامل عواملی مانند استخراج یکنواخت، کنترل دمای مناسب و طعم ثابت است.

سهولت استفاده: یک قهوه ساز خوب باید به راحتی قابل استفاده و کارکرد، با دستورالعمل های واضح و کنترل های ساده باشد و همچنین باید تمیز کردن و نگهداری از آن آسان باشد.

دوام و قابلیت اطمینان: قهوه سازها باید از مواد باکیفیت ساخته شوند که در برابر استفاده روزانه و فرسودگی مقاومت کنند. آنها همچنین باید قابل اعتماد باشند و در طول زمان عملکرد ثابتی داشته باشند.

گزینه‌های سفارشی‌سازی: برخی از قهوه‌نوش‌ها دستگاهی را ترجیح می‌دهند که گزینه‌های سفارشی‌سازی مانند قدرت قابل تنظیم یا دمای دم کردن را برای دستیابی به فنجان قهوه دلخواه خود ارائه دهد.

اندازه و ظرفیت: بسته به نیاز و فضای خود، ممکن است بخواهید قهوه‌پزی را انتخاب کنید که به خوبی روی میز شما قرار بگیرد و دارای مخزن آب و اندازه قفسه مناسب باشد.

بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان

انواع قهوه ساز ها را معرفی کنید

با توجه به مواردی که گفتیم باید بدانید که بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان چه نام هایی دارند و به چه دلیل به آن‌ها بهترین دستگاه گفته می شود. در واقع چند فیلتر مهم برای دسته بندی دستگاه های قهوه ساز وجود دارد که پیش تر به آن ها اشاره کردیم؛ اما در ادامه می خواهیم انواع قهوه ساز موجود در دنیا را معرفی کنیم.

قهوه‌ساز قطره‌ای

یکی از محبوب‌ترین انواع قهوه‌ساز است که با استفاده از فیلتری، آب را از طریق قهوه‌ی آسیاب شده چکه می‌کند و به داخل قهوه‌ای می‌ریزد و یک قوری قهوه تولید می‌کند. استفاده از آن آسان است، می تواند به طور همزمان مقادیر زیادی قهوه درست کند و در اندازه ها و طرح های مختلف موجود است.

قهوه ساز تک سرو

بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان؛ همانطور که از نام آن پیداست، این دستگاه ها هر بار یک فنجان قهوه درست می کنند. آنها از غلاف ها یا کپسول های از پیش بسته بندی شده استفاده می کنند که در طعم ها و قوت های مختلف وجود دارد و آنها را برای افرادی که می خواهند انواع مختلف قهوه را بدون تهیه یک قابلمه کامل می خواهند راحت کند.

این‌ها تنها چند نمونه از انواع مختلف قهوه سازهای موجود در دنیا هستند که طبق نحوه دم قهوه دسته بندی شده اند. هر نوع روش دم کردن، ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین یکی را انتخاب کنید که با سلیقه، سبک زندگی و بودجه شما مطابقت دارد.

فرنچ پرس

این قهوه ساز کلاسیک از یک پیستون و فیلتر توری برای دم کردن قهوه با خیساندن قهوه آسیاب شده در آب داغ استفاده می کند. این یک فنجان قهوه غنی و پر بدن با روغن و رسوب بیشتری نسبت به روش های دیگر تولید می کند.

دستگاه اسپرسوساز

این نوع دستگاه از آب با فشار بالا برای استخراج طعم از دانه های ریز آسیاب شده قهوه استفاده می کند و یک شات غلیظ اسپرسو ایجاد می کند. دستگاه های اسپرسوساز در انواع مختلفی از جمله دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و فوق اتوماتیک تولید می شوند.

پرکولاتور

این قهوه ساز قدیمی آب را در محفظه ای در ته دیگ گرم می کند و باعث می شود که از طریق یک لوله بالا آمده و به داخل سبدی از تفاله قهوه برود. سپس قهوه دم شده دوباره به داخل قابلمه می چکد و دمی غنی تر و قوی تر با طعمی متمایز ایجاد می کند.

بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان

قیمت بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان

قیمت یک قهوه‌ساز با ترکیبی از این عواملی که در ادامه معرفی کرده ایم تعیین می‌شود و انتخاب بهترین قهوه‌ساز برای نیازهای شما مستلزم در نظر گرفتن بودجه، ترجیحات و ویژگی‌های مورد نظر شما است؛ بنابراین به این موارد نیز توجه داشته باشید:

نام تجاری: برندهای معروف و شناخته شده تمایل دارند برای محصولات خود در مقایسه با برندهای کمتر شناخته شده، حق بیمه دریافت کنند.

نوع قهوه ساز: انواع بهترین دستگاه های قهوه ساز جهان دارای ویژگی ها، مواد و فناوری های متفاوتی هستند که می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

دوام و قابلیت اطمینان: یک قهوه ساز ساخته شده از مواد بادوام و ساخته شده برای ماندگاری معمولاً بیشتر از یک مدل ارزان تر است که ممکن است عمر طولانی نداشته باشد.

اندازه و ظرفیت: قهوه سازهای بزرگتر که می توانند فنجان های بیشتری را در یک زمان دم کنند، اغلب با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

ویژگی ها و فناوری: قهوه سازهایی با ویژگی های پیشرفته مانند قابلیت برنامه ریزی، آسیاب داخلی و کف کن اتوماتیک شیر معمولاً با قیمت بالاتری عرضه می شوند.

کیفیت مواد: کیفیت مواد به کار رفته در ساخت قهوه ساز می تواند در قیمت تمام شده آن تاثیرگذار باشد. مواد با کیفیت بالا مانند فولاد ضد زنگ و شیشه نسبت به پلاستیک نیز گران‌تر هستند.

 

سوالات متداول

[sp_easyaccordion id=”6415″]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *